hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری در گرگان برگزار شد  

با حضور میهمانان داخلی و خارجی  و نمایندگان ۳۰ کشور در دانشگاه جامعه المصطفی گرگان

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبری در گرگان برگزار شد  

پنجمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب به میزبانی سازمان جوانان حقوق بشر ایران و جامعه المصطفی گلستان  با حضور میهمانان داخلی و خارجی  و نمایندگان ده کشور جهان در سالن قدس در دانشگاه جامعه المصطفی گرگان برگزار شد.

دبیر اجرایی همایش افزود : برای این کنفرانس ۲۰۷ مقاله ارسال شده که آثار دریافت شده از سوی پژوهشگرانی ده کشور جهان و در چهار حوزه زبانی ارائه شده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر برجی اظهار کرد: افشای چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر و به چالش کشیدن آنان در کنار ترویج گفتمان مقام معظم رهبری در سطح بین المللی و نیز تبیین ادبیات حقوق بشری گفتمان اسلامی در برابر تمدن رو به افول امریکایی را دو هدف اصلی برگزاری این کنفرانس برشمرد.

دبیر علمی کنفرانس ادامه داد: این کنفرانس در دو محور نقض حقوق بشر و نحوه مقابله با آن طراحی شد که در بخش نقض حقوق بشر، دو بُعد داخلی و بین المللی و در بخش مقابله نیز دو بُعد نظری و ساختاری لحاظ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین برجی در پایان با اشاره به ساختار علمی همایش از جمله کمیته های علمی متشکل از ۲۱ نفر از اساتید برجسته حقوق بین الملل از دانشگاه های مختلف کشور، اظهار داشت: از ده ملیت مختلف مقالات به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است و پس از ارزیابی های صورت گرفته، مقالات برتر روز گذشته در پنج پنل تخصصی مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر اجرایی همایش افزود : رونمایی از ۲ کتاب دشمن‌شناسی قرآن و نیز افول آمریکا از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، اجرای تئاتر حقوق بشر آمریکایی، اجرای گروه سرود سنتی، شعرخوانی حقوق بشر امریکایی و برپایی نمایشگاه عکس و پوستر از دیگر ویژه‌برنامه‌های این کنفرانس است.

دبیر اجرایی همایش افزود : همزمان با برگزاری این همایش نمایشگاه تخصصی حقوق بشر شامل عکس ، کاریکاتور و تابلو عکس همراه با اجرای خطاطی زنده و کاریکاتور نیز در جامعه المصطفی العالمیه گلستان در گرگان برپا شد.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد